Wat te doen bij klachten?

Wij zijn pas tevreden als u dat bent, want Thuiszorg de Lindeboom wil zoveel als mogelijk is de wensen van haar cliënten in het middelpunt stellen. Als u desondanks niet tevreden bent over onze zorg-, hulp- of dienstverlening, dan horen we dat graag van u. Uw reactie biedt ons de mogelijkheid om te leren, iets te herstellen of te verbeteren. En dat komt ten goede aan u en al onze cliënten.

Thuiszorg de Lindeboom heeft een klachtenregeling. In deze regeling staat hoe cliënten of hun vertegenwoordigers een klacht kunnen indienen en hoe De Lindeboom met een klacht omgaat.

Kernpunten uit de klachtenregeling : (nog nader invullen)

-

 

Wilt u de klachtenregelling in zijn geheel lezen, klik dan

Meer informatie? Bel 020-4081356 of neem contact met ons op.

Zorg aanvragen
Thuiszorg De Lindeboom
Westmallepad 13-15
1066 PP Amsterdam
Contact opnemen
Scroll To Top