U zoekt de beste zorg voor u of uw naaste(n)?

Kwaliteit en tevredenheid

Samenvatting voor de cliënten over het tevredenheidonderzoek PREM 

In augustus 2019 is de tevredenheid van de cliënten gemeten met een vragenlijst (PREM) die landelijk is gebruikt door alle thuiszorgorganisaties.

Alle cliënten van Thuiszorg De Lindeboom hebben een vragenlijst gekregen en ruim 36 % van de cliënten heeft de vragenlijst teruggestuurd, dat is een voldoende aantal.

De gemiddelde score over de 9 vragen is een 7.4

Tevredenheid

Cliënten zijn tevreden over de aandacht die zij krijgen en dat de zorgverleners komen. De vriendelijkheid van de zorgverleners is ook een positief punt, dit willen wij in De Lindeboom vasthouden.

Wat kan er beter

De zorgverlening op de afgesproken tijd leveren is een verbeterpunt. In de zomerperiode is dit altijd moeilijk maar De Lindeboom moet duidelijk zijn over wat de cliënten mogen verwachten.

Cliënten willen een beperkt aantal vaste zorgverleners. Over de mogelijkheden moeten wij duidelijk zijn, De Lindeboom wil niet meer dat 6 vaste zorgverleners per cliënt. Dit blijven wij goed.

Wat gaan wij er aan doen

De uitslag van het onderzoek zal ook uitgebreid worden besproken met alle medewerkers. Er worden dan verbeterpunten opgesteld. Deze verbeterpunten worden ook met de cliëntenraad besproken.

Alle cliënten die meegewerkt hebben hartelijk dank voor, het is belangrijk om te horen wat uw ervaringen zijn.

Meer informatie? Bel 020-4081356 of neem contact met ons op.

Zorg aanvragen
Thuiszorg De Lindeboom
Westmallepad 13-15
1066 PP Amsterdam
Contact opnemen
Scroll To Top